pawel2333, Ten Soft99 polezy kilka miesięcy na lakierze,lepiej ,tak jak pisze Mickul weź Nattys Red lub Blue.
[O2] cięgno/linka otwierania maski
Zwiń
X
-
[O2] cięgno/linka otwierania maski
mam problem z otwieraniem maski. Ciągnąc za rączkę w środku, rączka odgina się kawałek, następnie "zwalnia" i gdy mam już wrażenie, że zaraz coś się urwie jest taki powiedzmy strzał i maska się otwiera.
Wina raczej na pewno leży po stronie linki, gdyż na otwartej masce też jest taki delikatny przeskok w ruchu rączką z tym , że już nie tak duży (bo i siła w tym przypadku jest mniejsza)
Pytanie czy ktoś się już tym bawił ? Czy przerabiał podobny problem ?
Z tego co już zdążyłem się dowiedzieć tu na forum jak i allegro to są dwie części linki.
Jak mogę sprecyzować , która jest do wymiany ?? Czy w ogóle jest potrzebna wymiana czy może coś gdzieś po drodze nie domaga ??
-
-
booogoo w ktorym miesjcu dokladnie przesmarowales ?
magdalena 30 - mi tez ciezko chodzilo, az wkoncu sie smialem z kumpla ze nie da rady otworzyc mi maski no i wylamal mi ta raczke...
w tej chwili czekam na czesci i otwieram kombinerkami ciagnac za drut w srodku..Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
magdalena30, albo wymiana linki albo przesmarowanie jej na całej długości
ja co roku przed zimą przesmarowuję linki i zawiasyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Przeniesione z innego tematu...
Zamieszczone przez restekatorCześć
Panowie zerwała mi się linka otwierania maski. Linka urwana jest wewnątrz samochodu przy rączce służącej do otwierania. Maskę udało się otworzyć poprzez pozbycie się części pancerza i pociągnięciu za linkę. Teraz pozostaje kwestia wymiany linki, czy dysponuje ktoś jakoś instrukcją w jaki sposób to wykonać aby nie rozbierać pól samochodu ? Jakieś instrukcje serwisowe.
Potrzebujesz cięgna 1Z0 823 535 A. Linka przechodzi przez podszybie ( pod słupkiem A ) i ze względu na jej budowę trzeba ją wkładać chyba od strony komory silnika ( część kabinowa jest zakończona małą kulką a część od strony komory silnika ma taki duży plastikowy zatrzask, który może nie przejść przez gródź ). Jak znajdę jakieś info o wymianie to wrzucę ( osobiście nigdy nie miałem okazji tego robić ).
Na oko wygląda, że trzeba by zdjąć plastik podszybia ( czyli także ramiona wycieraczek ) i plastiki nad i obok nóg kierowcy. Można by spróbować dołączyć do tej urwanej linki od strony kabiny jakiś podobnej grubości przewód elektryczny/rurkę PCV, przeciągnąć go przy pomocy tej urwanej linki i pancerza do wnętrza komory a potem nową linkę z pancerzem wciągnąć z powrotem do kabiny przy pomocy tego dodatkowego przewodu. Warto całość posmarować jakimś silikonem/olejem, żeby całość łatwo przechodziła przez gumową uszczelkę w podszybiu ( widać ją po odchyleniu do góry podszybia ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Opis i rysunek linki.
Schemat montażowy mechanizmu otwierania pokrywy komory silnika
1 - Cięgno
- Przednią i tylną część cięgna można wymienić osobno.
- Cięgno składa się z dwóch części, połączonych złączką (poz. 3).
2 - Zatyczka
3 - Złączka cięgna
4 - Konsola
5 - Nakrętka
6 - Dźwignia otwierania
7 - Okładzina słupka A
8 - 2,5 Nm
9 - Tulejka
Złącze linek:
Rozłączanie części cięgna otwierania pokrywy komory silnika
– Odchylić zaczepy -strzałka- (np. wkrętakiem) i otworzyć złączkę.
– Cięgno -1- wyjąć ze złączki -2-.
WskazówkaPodczas zamontowania zwrócić uwagę, by cięgno było dobrze włożone do złączki -strzałka- a sama złączka – dobrze zatrzaśnięta.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Dzięki za odpowiedzi, też sądzę, że linkę będzie trzeba przecieknąć od komory silnika do wewnątrz kabiny ze względu na ten element łączący linki. Myślę że jak zdejmę podszybie to będzie widać czy da się to wykonać w miarę sprawnie czy też będzie trzeba kombinować z przeciąganiem linki. (Postaram się wrzucić zdjęcia z operacji). Z drugiej strony aż strach pomyśleć co by było gdyby pękła da druga krótka linka co idzie od zamka do tej części łączącej. Przecież tam niema żadnego dostępu, no chyba żeby pozbyć się grila z przodu to udało by sie tam dostać.
Komentarz
-
-
Koledzy właśnie mi pierdyknęła linka zaraz przy rączce w środku dosłownie 5mm za kulką. Linka zamówiona będzie na jutro. Ale jak otworzyć awaryjnie maskę??? Dodam że niestety z peszla nie wystaje linka abym mógł to zrobić kombinerkami. Macie jakieś pomysły??? Czy ktoś ma foto wymiany linki bo te tu nie działają
Komentarz
-
-
Awaria mechanizmu otwierania maski
Witam,
Dowiedziałem się już z powyższych informacji jak wymienić samą linkę
Jednak w moim przypadku linka prawdopodobnie spadła przy samym mechaniźmie pod maską. Czy uzyskałbym wskazówki jak mam ją awaryjnie otworzyć.
Porysowalem już cały grill wpychając tam różnie powyginane pręty.
Odkręciłem również osłonę pod zderzakiem, ale chłodnica skutecznie uniemożliwia mi dojście do mechanizmu zamka. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz